środa, 28 sierpnia 2013

Rozdział 1

31.08.2003r, niedziela
  Drogi Pamiętniku
  Tylko ty tak naprawdę mnie rozumiesz. Nie mogę spać, mam koszmary, nie potrafię poradzić sobie z tą całą sytuacją po wojnie. Moja blizna wciąż mi przypomina cierpienie, ból no i żal do jednej jedynej osoby, która mogła mnie uratować, a tego nie zrobiła. Draco Malfoy. Pieprzony tchórz. Nic nie zrobił. Nic. 
  Mimo wszystko wracam do Hogwartu. Mam zamiar skupić się na nauce. Moja przyszłość jest wciąż niepewna. Sama nie wiem co dalej zrobię ze swoim życiem. Wracam wraz z Ginny, Harrym i Ronem. Są dla mnie jak rodzeństwo. Czasem mam ochotę uciec, zapaść się pod ziemię i zapomnieć. Nikt mnie nie rozumie, tylko ty pamiętniku wiesz czego tak naprawdę potrzebuję.  Na szczęście jestem dobrą aktorką i potrafię udawać. Zresztą moje życie jest zbyt nudne aby o tym mówić. Na przykład taki Harry Potter, nie ma rodziców, dziewczyna z nim zerwała ale on wciąż udaje, że wszystko jest okej. 
  No właśnie, nie rozumiem Ginny. Z dnia na dzień zerwała kontakt z Harry'm. Nikt tak naprawdę nie wie o co w tym tak naprawdę chodzi. Od miesiąca opowiada mi w listach o pewnym przystojnym mężczyźnie , który podbił jej serce. Sama nie wiem co mam o tym myśleć. Ruda nigdy tak się nie zachowywała. Co prawda była trochę szurnięta ale zawsze kochała Harry'ego. Obiecała, że pierwsza poznam jej nowego chłopaka. 

01.09.2003r,  poniedziałek
  Obudziłam się z w nie najlepszej formie. Znowu nie mogłam spać. Byłam już spakowana dlatego poszłam do kuchni aby zrobić sobie jakieś pożywne śniadanie. Ubrałam się w dżinsy, niebieski t-shirt i zwykła czarną  bluzę. Lekko się umalowałam aby nikt nie zauważył moich podkrążonych oczu. Rodzice uparli się aby mnie odwieźć na King's Cross.
  Na peronie czekała na mnie już Ginny. Stała z jakimś chłopakiem. Trzymali się za ręce. Podbiegł do mnie Harry aby mnie uściskać.
- Nie zgadniesz z kim związała się Ginny! - zawołała zbulwersowany Harry.
  Zdziwiona podeszłam do mojej przyjaciółki. Koło niej stał blondyn. Zapewne to był jej chłopak. Był odwrócony do mnie plecami dlatego nie mogłam rozpoznać kim był.
- Witaj, jestem Hermiona Granger. - przywitałam się.
  No i się odwrócił. Zatkało mnie.
  Draco Malfoy?!
- To wy teraz jesteście parą...? - zwróciłam się do Ginny.
- Tak. - powiedziała uśmiechnięta Ginny.
  No tego to ja się nie spodziewałam. Brawo, Ginny. Najgorszy z możliwych wyborów. Przecież to palant. Dziewczyno opamiętaj się! Czego on od niej chce? Głupie pytanie. Przecież to oczywiste. Draco Malfoy to pies na baby. Oczywiście, że chodzi mu tylko o jedno. O seks. No, a biedna Gin mu uwierzyła. Muszę ją jakoś oświecić. Tylko jak?
  Nawet nie zauważyłam, a tu już Hogwart. Byłam tak zszokowana, że nieomal nie przewróciłam jakiegoś bruneta.
- Oj, przepraszam. - odparłam i lekko się zarumieniłam.
  Chłopak był naprawdę bardzo wysoki. Około metr dziewięćdziesiąt Miał czarne krótkie włosy, szerokie ramiona i bardzo miły uśmiech
- Nie masz za co przepraszać, Hermiono. - powiedział nieznajomy.
- Skąd mnie znasz? - zapytałam zaskoczona.
- Wszyscy cię tu znają piękna. - powiedział chłopak. - Wybacz muszę lecieć.
- Hej, jak masz na imię? - zawołałam.
- James! - krzyknął i już go nie było.
  Powiedział, że jestem piękna! Taki przystojniak...
 To z pewnością będzie  bardzo interesujący rok.


***
Witam ja was. Pomysł na tego bloga chodził mi po głowie już od paru miesięcy. początek według mnie trochę dziwny. Ginny i Draco? To nie jest główny wątek. Hermiona i Draco to główne wątki. Tyle mogę jak na razie zdradzić. 
Zapraszam do czytania i komentowania

22 komentarze:

  1. No to ja już ci mogę powiedzieć, że uwielbiam to opowiadanie ♥ Zaintrygowałaś mnie, a to chyba najważniejsze :) Z przyjemnością będę wracać na tego bloga :D
    http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: Mogłabyś wyłączyć weryfikacje obrazków?:)

      Usuń
    2. Kurczę, zapomniałam o ty ;D Dobrze, że mi przypomniałaś ;P

      Usuń
  2. Świetny rozdział. Pisz następny, i to szybko.
    Pozdrówka
    Layls :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaje**bisty pomysł :) Czekam na więcej i dodaję do ulubionych :)
    Myślę, że będzie z tego Dramione ? :)
    Pozdrawiam i weny życzę,
    ichhassedich ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, ;) Hmm, może być Dramione ale ja nic nie zdradzam bo jak zacznę coś opowiadać to się wygadam niestety ;D

      Usuń
  4. :oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    Mam przez cały czas taką minę jak piszę ten komentarz ;o
    :O
    :O
    :O

    Draco i Ginny ?! :O OMG masakra xD
    No po prostu mnie tym rozwaliłaś na amen... o.O Aż nie mogę się oswoić z tą sytuacją :D Jejciu, jejciu... szczerze powiedziawszy nigdy nie czytałam bloga o nie tematyce Dramione. Choć może tutaj później taka tematyka będzie.
    Ale na serio. Nie spodziewałam się tego ;o
    Mimo że nie lubię czytać o innych parringach prócz Dramione, to chętnie będę tu zaglądać częściej :) Pewnie specjalnie tak dałaś, żeby "miłość" pomiędzy brązowowłosą a blondynem była lepiej przedstawiona :)
    Chociaż... chyba że Ty na serio piszesz Drinny, to i tak będę tu zaglądać :D
    Eh... namąciłaś mi już po pierwszym rozdziale w głowie :D
    Niedobra ty :P

    Jedyne to pozostaje mi napisać, to życzyć Ci powodzenia w dalszym pisaniu i weny przede wszystkim :) Mam nadzieję, że ta historia również będzie Twoim hitem ;)

    Pozdrawiam !

    ~ Pure - Blood Princess

    P.S. :O

    P.S 2. - Nie zrażaj się tym komentarzem, bo mógł wyjść trochę dziwnie xD
    Teraz jam jest niedobra xD
    Jejciu... co ja dziś brałam o.O
    "Może przez te plyndze na obiad...?" - myśli

    xD

    Przy okazji świetny szablon, kilka dni temu go oglądałam :) Idealnie pasuję do opowieści, nawet jeśli jest jej początek :)
    W końcu to diary Hermajni :P

    Buś... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowita ;D Twoje komentarze są mistrzowskie,:D
      To nie jest Dinny, no i nie mówię, że to nie jest Dramione ;)

      Usuń
    2. Dzięki, kochaniutka :* Też siebie wielbię xD
      Taki dżołk.

      U... Drreszczyk. Pozostaje tylko jedno.
      Czekam na nowy rozdział :*

      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Ekstra rozdział jużwiem, że będę śliedziła dalej teo bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się zapowiada :) Życzę mnóstwa wen :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnę :D
    wpadniej domnie młoda :3
    magiczna-szatynka-zhogwartu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja już nie taka młoda... ;D
      Wpadnę, przeczytam ;)

      Usuń
  8. Korzystam z zaproszenia, jestem :D
    Przyznam się, że początkiem podbiłaś moje serce. Gdyby Hermiona prowadziła pamiętnik, myślę, że właśnie w ten sposób by w nim pisała. Co do drugiej części... to już było raczej jak jakaś skrzywiona wersja pierwszoosobowej narracji :D
    Niemniej zaciekawiłaś mnie i muszę przyznać, że pisanie w pierwszej osobie idzie Ci lepiej niż w trzeciej.
    Osobiście nie jestem za prowadzeniem dwóch blogów na raz bo siłą rzeczy jeden w końcu jest zaniedbywany, aż wreszcie pada. Mam nadzieję, że z Tobą będzie inaczej... Prosiłabym jednak na razie o informowanie o nowych notkach- oczywiście jeżeli jest taka możliwość i nie sprawi Ci problemu :)
    Naprawdę bardzo spodobał mi się ten pomysł, myślę nawet, że jest lepszy od poprzedniego - ale przekonamy się :)
    Życzę Ci dużo weny oraz wytrwałości. Dwa blogi to nie lada wyzwanie :D
    Pozdrawiam Cię z całego serca <3
    DiaMent.

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu tu dotarłam :D Podbilas moje serce tym pomysłem. Nie mogę się doczekać tego co jest dalej, wiec mykam czytać ;) Pozdrawiam,Lili:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany!
    Ginny i Malfoy. No proszę!
    I kimże jest James? Nie pozostaje mi nic innego jak czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uhuhu :D Ginny i Draco! hahaha xD Masz pomysły dziewczyno! No i James :3 Napewno będę czytać dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się :D zaczynam czytac ;3 wejc na moje opowiadanie i jak zostawisz komentarz będzie mi niezmiernie miło ;3
    http://magiczna-szatynka-zhogwartu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopiero teraz zaczęłam czytać. Ciekawe co będzie dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz zaczęłam czytać i zapowiada się na prawdę ciekawie, więc lecę czytać dalej :D aha i obejrzałam zwiastuni na ten temat powiem jedno słowo BOSKI *.* na prawdę, supcio zwiastun :D tło również zajebiste dobra komentarz dodam pod ostatnim postem jak przeczytam wszystko. Pozdrawiam. Arletta Layla Luna Diabeł Smok :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ciekawie się zaczyna zupełnie inaczej niż standardowe blogi.
    Pozdrawiam,
    Tsuki

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze się z czymś takim nie spotkałam. Zaskoczyłaś mnie i to bardzo pozytywnie!<33 Ginny i Draco? Ja też w to nie wierzę XD
    H A R I E T T A

    OdpowiedzUsuń